Thursday, May 21, 2009

When you say jump, I say how high?















Korang tau tak gamba apa kat atas ni? Haa, ni la gamba poster-poster kat dalam bilik stor kat GSC . Korang mungkin nampak tersusun rapi dan sedap mata memandang tapi sebenarnya poster-poster ni langsung tak tersusun. Lepas pakai just main campak je. Tak kira berapa banyak atau nak susun ikut movie. Jadi semalam aku dah tak tau nak buat apa since keja aku nak dekat abis (adela skit lagi...tinggal lain hari la wat) jadi aku volunteer nak susun poster-poster ni kat bilik stor. Nampak macam senang je tapi ya ampun susah nak mampos. Poster berlambak pastu nak susun satu-satu memang gerenti wat aku tensen untuk 2 jam berikutnya. Bila pikirkan balik kan bagus kalu sebelum ni ingat nak susun. Ni haram nak ingat, yang aku tau main letak la lepas pakai. Nak wat cemana, menda nak jadi kan...

Oh, kalu ikutkan bilik poster ni macam bilik harta karun. Korang just tutup mata pastu wish satu movie poster yang korang nak. Mesti ada punya. Aku yang tolong susun ni berpinar biji mata tengok poster yang cun lagi sempoi seperti Watchmen, Twilight ngan Angels & Demons. Puhh, mau aku angkut balik ja suma poster ni. Tak payah penat-penat susun, tak gitu? Tapi mana bleh wat camtu, kalu bole memang dah lama aku buat.

Kalu ikutkan aku dah wat macam-macam keja semalam. Susun poster, beli stationaries, wat keja hiasan, tukar poster, ish banyak btul la. Dah macam keja balik dah status aku ni, takda pun rilek macam orang dah resign. Keja dok jalan jugak, takda pun berenti. Hmm...apa pun aku wat duit tak kira la apa status pun. Janji poket ada duit. Ada duit baru makes the world go round. Kalu tak, gigit jari la beb.

1 comment:

Say what?