Sunday, May 24, 2009

Not again...

Huh...time aku sampai GSC ja aku dah ternampak muka yang aku langsung tak suka. Pergh, rasa nak lari balik ja. Adoilaa...awatla si Sam ni ada kat pintu masuk GSC tu. Memang spoil mood btui la. Dia pun bila nampak muka aku trus pandang arah lain. Punya tak suka ni (ikut interpretasi aku la...). Eleh, aku pun tak suka la ngan ang Sam. Pirahhh!!

Aku masuk kat dalam MOD ja aku dah dapat rasa ada masalah. Tup-tup memang btul. Notis untuk Alien vs Monsters yang aku wat dua hari lepas telah direject oleh granpa Sam. Hoho...memang aku dah agak kena rejek pun dua ari lepas. Bukanlah hasil keja aku jauh dari berkualiti (aku gerenti puas hati) tapi cam biasa la si Sam tu memang tak bole nak puas hati dengan apa pun. Dah tau, dah tau...

Aku stay kat GSC untuk 2 jam sahaja. Aku tak tahan tengok orang tua tu. Tak aman hidup aku. Sekarang ni aku tgh lepak kat Old Town Coffee...hirup kopi O kaw sambil type blog. THIS IS LIFE!!!

No comments:

Post a Comment

Say what?