Tuesday, May 19, 2009

I can't take this anymore...

Tadi seperti biasa aku menghabiskan masa aku kat GSC untuk 5's tu. Aku dah tau kalu orang tua Sam tu ada mesti kena bambu punya, tak kira la salah aku ke tak. Sepanjang aku wat keja kat situ keadaan aku amat tak tenteram. Rasa nak lari balik ja, tido. Tapi aku fikir aku tengah cari duit, bukan nak melepak tanpa sebab. Bila aku nampak muka dia keadaan aku memang jadi tak tentu arah, tak aman. Aku mesti pegi jauh dari orang tua tu. Masa tadi kami ada dalam bilik Manager On Duty aku terus keluar bila dia masuk. Tapi sebelum aku keluar dia ada pulak soal pasal rubber stamp yang aku buat sebelum ni. Adalah menda dia bising tapi aku jawab selamba aje. Tak payah takut-takut ngan dia ni. Saja la tu nak marah aku tanpa sebab munasabah. Apa kes??!

Petang tu aku, Karthik ngan Azura tengah dok bincang pasal decoration yang perlu dibuat untuk Customer Service Room. Tetiba grandpa ni masuk tanya pasal screwdriver yang dia letak kat stationary holder dalam bilik MOD. Dia then bising pasal 5's yang kalu wat kena tanya dia dulu sebelum ubah apa-apa. Gila betul la...kalu asyik tanya hang Sam bodo sampai bila pun tak abis. Cakap biar fikir dulu ye. Jangan main sembur ja. Aku tadi memang angin dan dah abis diskus aku terus angkat beg pastu balik ngan Zuhairi.

Tak tahan aku nak duduk lelama kat situ. Nanti yang tak salah pun kena bambu. Adios!!

No comments:

Post a Comment

Say what?