Tuesday, September 29, 2009

it's new...

Aku sebelum ni ade wat review album sebab macam korang tau la aku ni kan tokey lagu (haha). Review album sebelum ni aku wat kat Frenster tapi memandangkan Frenster dah tak hot macam dulu jadi aku pun wat la blog kedua untuk tujuan murni (eceh) ni. Harap korang follow la ye. Kalu korang nak aku review pape album bagitau le...tapi make sure English or Spanish jek...

Alamatnye: http://musictheoneandonly.blogspot.com/

Anyway aku dah sihat balik. Still planning bila nak pegi beli baju raya. Haha, segan siot baru nak pegi beli....

2 comments:

  1. ala. apesal tak sekali kan je wei?

    anyway. nama url dah cam makwe je. one and only. hehehe

    ReplyDelete
  2. ah ko ni...asing2 la...baru senang...kang nak luahkan perasaan xmo ar campur...ni bukan pasembor...haha...tau tak?

    ReplyDelete

Say what?