Saturday, October 3, 2009

Time goes by...so fast??!

Hai kengkawan...

Dah bulan sepuluh (10 sahaja) ye. Erm ape agaknye yang korang sume dah perolehi tahun ni? Aku takde banyak sangat dapat, cuma ilang banyak tu ada la...hilang sabar, hilang peluang, skit je lagi nak hilang pedoman dan lain-lain. Korang jangan la ingat aku ni nak hilang akal pulak, walaupun ada la skit-skit ke arah tu...haha...

Sekarang ni sebenarnya aku pun takde apa nak tulih pasal diri aku ni. Masih sama. Aku sekarang ni abihkan masa ngan denga album bebaru dan wat review. Aku ni memang dari dulu gila musik (seperti yang sesetengah korang tau sangat) dan aku rasa mungkin aku bole gune kemahiran aku ni jadikan kerjaya. Nak cakap aku ni terer sangat takdela, cuma mungkin satu hari nanti ade peluang jadi writer kat magazine memane ke, mana nak tau.

Sementara tu jugak aku try la apply keja kan. Interview tu adelah jugak aku pegi, tapi setakat ni takde lagi rezeki aku. Qasieh, tenkiu la sebab nak tolong aku. Tapi masalah jauh la keja tu. Sori bebeh. Aku just nak updatekan korang pasal diri aku je, since berhari dah aku diam tak update blog ni. So frens, tenkiu sebab jenguk blog ni. Aku mesti update kalu aku ade menda nak cakap. Haha, setakat ni takdela banyak sangat nak aku cakapkan. Ni je kot. Jangan risau pasal aku, aku OK dan sihat.

Masa Raya je aku sakit. Timing memang tak bole blah...

1 comment:

  1. no harm la sweetheart.

    p/s: aku rasa aku femes dekat blog ko neh! ahahahhahahaha

    ReplyDelete

Say what?