Saturday, October 10, 2009

Boleh ni...boleh...blah...

Aku tak suka buang masa. Kalau ikutkan buang masa tu macam buang emas permata dll tapi kita langsung tak amik port. Termasuk la tuan empunya badan, kekadang. Biasala, tak sedar, kan? Woh sejak berenti jadi student ni dah macam-macam benda aku buat. Basuh kain, basuh pinggan, angkat baju, mop lantai, sidai tilam adik aku (keja kencing atas tilam le mamat tu), buang sampah, kemas umah, vakum karpet antik mak aku, pegi kedai beli santan, sapu laman (kalu line clear) dan sebagainya (satgi abis blog ni aku senaraikan satu-satu). Jawatan aku dah jadi suri rumah dah ni (aku prefer housewife, vogue skit, hohoh). Kalu la jawatan ni ada EPF, SOCSO...

Selain dari bagi amma aku senyum hari-hari bagaikan beliau mempunyai anak dara yang rajin tahap Gaban, aku ada lagi masa buat menda lain. Bagi korang yang bagi alasan bizzy selalu jangan nak menipu ye. Baru je mintak maap raya itu hari. Aku cuba mengabihkan buku-buku yang telah aku beli macam esok nak kiamat. Aku selalu beli buku, tapi selalu jugak tak abis baca. Bizzy la konon. Aparaa...hang mana BZ Izuan ooi...alasan ja dok bagi...
Jadi sekarang ni aku akan menghabiskan buku yang bersepah dalam bilik aku ni. Rujuk gamba untuk membuktikan betapa tamaknya aku ni. Ni senarai buku yang aku baca sekarang ni:

a) Twilight Saga: New Moon (baca lagi sekali, muvi nak klua bulan depan)
b) Pele: The Autobiography
c) Pop Babylon
d) La Tahzan: Jangan Bersedih
e) A New Earth (baca one more time)
f) Blink: The Power of Thinking Without Thinking
g) Teach Yourself: Spanish
h) The Life With My Sister Madonna
i) Why We Want You To Be Rich
j) Celine Dion: For Keeps

Pergh banyak giler. Mampu ke aku abiskan ni...boleh ni...boleh...blah...

No comments:

Post a Comment

Say what?