Wednesday, September 9, 2009

Argh...sentimental betoi la...

Aku dah dekat seminggu balik Penang tapi beg baju aku langsung tak sentuh. Pehal? Bukanlah aku ni seorang yang pemalas (yelah tu) tapi cuma aku cuma sikit sedih sebab beg besar tu la menda pertama aku bungkus masa blah dari KL. Tak ke korang tau apa aku rasa? Huih, jangan cakap la pasal sedih. Buddies aku macam si Fadzil, Merul, budak-budak umah Tun sume sedey aku blah. Aku macam tak tau cemana nak respon kat diorang ni. Sebab tu aku blah camtu ja, kalu tak nak explain kat sorang-sorang memang la takkan abes. Tapi aku tetap bagitau kenapa aku blah, which is aku takleh nak elak. Bapak aku nak keja brenti keja, jadi kalu aku blaja tak ke pentingkan diri namanya tu? Aku takmo tengok parents aku struggle nak support aku time blaja. Takmo.

Sekarang ni life cam takda kemajuan. Masih kat situ gak. Nak keja kat GSC balik dah segan. Ramai kawan-kawan aku dah teruskan kehidupan. Cuma aku yang dok ketinggalan. Masa ni la aku rasa perit sebab aku takleh nak wat degree dah. Aku cuma ada sekeping diploma (eh, sorry 2 keping sebab ada BM satu BI satu) dan degree tu mungkin aku takkan ada. Buddy aku Si Qasieh mesti tau cemana rasanya jadi college dropout. Kita geng Qas!! Haha.

Aku dah try cari kerja leklok skit. Ada la satu dua panggilan interview. Harap-harap melekat la keja kali ni. Memang aku miss KL sekarang ni. Geng-geng KLMU suma aku rindu, harap dapat jumpa hangpa lagi kalu ada rezeki. Dah ada peluang ni stadi leklok. Kalu tak memang korang tak bersyukur. Kan? Hoho...jangan ponteng posa gak. Mak marah weh...

OKla tu ja luahan hati sedih aku ni. Nak prepare untuk interview keja plak. Dok praktis cakap sorang-sorang depan cermin macam orang hilang akal. Tipikal la...

p/s: Check out my new hair!! Mahai aku wat weiii...

3 comments:

  1. alolololo....

    takpe dowh. ko cari la keje. b.i ko power ade chance tu. aku yg sengal ni leh dapat. doa bebanyak.

    *mane rambut ko. takde gmbr punnnn~ hehe

    ReplyDelete
  2. bhai, rilek arr.. kije leh cari lg..
    blajo pun bole lg kalo ko nk larr. haaa..
    Kalu kite btol2 nk msti dpt nyer...

    anyway, Slamat hri raye dude..

    ReplyDelete
  3. errr..

    xpe...akn ada la nant stu menda bru utk ko trokai. Allah da buat cantik da flow hidup ni utk kita...maybe ko cra lain...aku cra lain...xde sape yg tahu psl tu.

    lg 3hr kitorg kat KL ni...exam pn da abes...so,alang2 da menjenguk ni..selamat hari raya la sahabat maaf klo ada salah silap...

    n i wish u all da best bro..don't u ever giv up.

    ReplyDelete

Say what?