Tuesday, July 28, 2009

Sale!!! Tapi untuk sape?

Korang nampak perkataan ape kat gamba sebelah ni? Bukan IKEA atau Home Furnishing tapi SALE!!!. Minggu lepas salah sorang BFF aku Erin citer kat aku yang IKEA wat sale macam esok dah nak kiamat. Si Erin pun shopping sakan pun macam esok nak kiamat (hehe lawak je). Wah sekarang ni musim sale-sale ye. Merata aku pi mesti ada yang wat sale. Tempat faveret aku seperti kedai CD (Rock Corner rocks!!) atau kedai buku (Borders The Curve memang curve abis!!) takde pulak nak wat sale. Tak adil betol. Wat sale menda-menda umah kat IKEA nih, bukan nak wat sale kat kedai-kedai yang aku sebutkan tadi. Haha, dah IKEA jual menda umah, takkan la dier nak wat sale buku pulak ye tak...duh!

Yelah, nape kedai-kedai aku minat pegi tak wat sale? Knapa?? Tapi difikirkan bagus gak diorang tak wat sale, kalu tak memang dah pegi pajak gadai aku gadaikan apa yang perlu...haha. Tapi sekarang ni orang rasanya dah jarang nak shopping sebab keadaan ekonomi pastu ngan H1N1 lagik. UiTM satu Malaya tutup sebab menda alah tu. Adik aku punya poli pun tutup seminggu dan juga kawan aku Azura (crew leader GSC dulu) yang blaja nak jadi cekgu kat IPIK Cheras kena halau balik Penang sebab ada budak kena virus babi tu. Huii...makin takut aku.

Rasanya sekarang ni lebih selamat dok umah ye?

Ah takde!! Aku kaki round, takde nak dok umah membatu ja. Sorila bebeh, not me. Weekend ni PC Fair...ada brani?

P/S: Ah ye...smalam kitorang dah melalak kat Bala. Mau story? Nanti la ye...tunggu...

No comments:

Post a Comment

Say what?