Monday, July 20, 2009

Jangan bersedih...

Aku baru sedar bahawa setiap manusia dalam dunia ni bukan semuanya gembira sentiasa. Ada saja konflik dalam diri diorang, kalu sesiapa yang pandai cover tu bagusla, tapi aku memang tak pandai cover bila ada masalah. Jadi kepada kengkawan aku yang ada masalah, aku sedia menjadi telinga yang mendengar. Jangan malu atau segan untuk berkongsi masalah. Biasalah manusia ada masalah, takde apa yang perlu dimalukan...

Jadi kalu korang ade masalah, cuba bincang ngan sesiapa. Jangan simpan dalam hati. Tak ke mana masalah tu kalau dipendam. Jangan ingat korang sesorang je dalam dunia ni. Ada 6 billion manusia lagik tau. Hidup ni panjang lagi, kalu memang dah ajal memang tak boleh nak buat apa. Tapi hidup kena diteruskan. Hanya Akhirat yang kekal. Bersabarlah, aku ni pun sebenarnya ade gak problem tapi aku tetap berjalan ke depan. Hidup tak berenti beb.

Viva la Vida!!

1 comment:

Say what?