Saturday, February 20, 2010

Buat malu kaum Hawa jek...

Baru tadi bestfren aku call sebab ada betina try nak rosakkan hubungan dier ngan boipren dier. Adoila, nape ye betina dalam donia ni tak bole nak cari jantan lain? Tau la dah nak kiamat (pikirkan yob!!) tapi kan ade ramai lagi laki dalam donia ni. Bukan sume dah pupus. Ni tak, dok wat gatai faraj (bahasa sopan) kat laki yang dah berpunya. Aku ni laki, mestila kalu ade pompuan lain mau kat aku semestinya aku akan rasa sempoi sebab menjadi rebutan. Tapi ikutkan la, ape nak jadi cinta hati aku tu? Memang aku akan tinggalkan terus pompuan gatai tu. Takde nilai pun. Sampah pun lagi baik dari kau, at least dier tak kacau rumahtangga orang.

Tahun lepas aku ade gak experience sorang betina gatai gila lagi desperate nak kat aku. Tapi agak-agakla la wei, jumpa tak penah, pastu gamba haram tak penah bagi. Ingat aku ni bole ke kapel buta camtu? Last-last jumpa gak profile dier kat Frenster. Patutla pemalu, badan macam tong dram, pastu perangai macam setan. Dah aku tak mau kat dia pi kaco pulak boyfren kawan aku. Yang si jantan ni pulak gatai jugak, pi layan si tong dram ni. Kalu gaduh kena tindih trus leper aku cakap. Haha.

Aku ade terjumpa blog betina ni kat Internet. Orang dah tuka pi Blogspot dia pun sebok nak ikut. Post terbaru dier cakap camni...ehem...quote...


(Mood~menyampah sangat dengan perempuan-perempuan murahan yang maki hamun bila kita call boyfriend mereka.)


Apa bodo sangat badak ooi? Dah hang pi kacau boyfren orang sapa soh?? Ingat girlfren depa tu tunggul kayu nak biar steamroll macam hang amik boyfren depa?? Hang tu yang murahan, gedik kat laki orang. Tak sedar diri...pastu ending blog dier...

So, kalau kamu rasa boyfriend kamu tu memang BAIK, sila fikirkan semula.


p/s: sejak bila I pandai buat double meaning ni? Wah! Bangga ^___^

Bangga ye dapat rosakkan relationship orang lain? Syabas, Akhirat kelak sila ingat ye nama pompuan-pompuan yang hang dah rosakkan rumahtangga depa. Di Padang Mashyar yang luas tu nanti hang kena mintak ampun ngan depa. Kalu dah kemaruk nak berlaki pegi la Lorong Haji Taib hulur faraj kau. Bagi diorang terjah. Dah kembung perut cari memana pak turut, jadi laki hang. Pastu bolela kau menarik nafas lega, satu tugas dah lepas. Next!!

Ape ek, oh nak dapat MyVi SE ye...ape susah pak turut ade kan....

2 comments:

  1. marah bona gamak ehhhh..

    alah dorang ni mmg dasar tak tahu maluuuuuuuuuuuuu!!!!!

    ReplyDelete
  2. memang pon...aku mmg xbole blah betina gatai...najissssssss....

    ReplyDelete

Say what?